sobota, 9 lipca 2011

Powrót do pracy

Hejoo!
Jak już wam pisałam, zrobiłam sobie z paru powodów tygodniową przerwę. Ale wróciłam znów do pracy :) Niedługo możecie się spodziewać trzeciego odcinka "Obozu Totalnej Porażki".
A co potem? Zamierzam skończyć "A jednak Strzelę", ale znając życie będę robiła odcinki w kratkę - AJS, OTP, i tak dalej. AJS zostały 3 odcinki, OTP nie wiem. Jak AJS się skończy, będzie nowe reality show, ale na ten temat więcej nic nie zdradzę ;] W międzyczasie, po zakończeniu serialu, będzie dudzo teledysków, typu Assassin czy Victim. :) Na nowy serial nie mam za bardzo pomysłu. Może w roku szkolnym, jak w moje łapki wpadnie jakaś fajna książka ^^
Będzie niedługo nowy cover ;] Ale wrzucę dopiero po OTP, coby nie było że rzucam simsy ;]
To na tyle :) Vale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz