środa, 31 sierpnia 2011

Plany...

Więc tak. To dość ważne, gdyż zawarte tu są informacje dot. mojego planu reżyserowania na rok szkolny...
Ogólnie idę teraz do trzeciej klasy gimnazjum. Testy, średnia, są dla mnie ważne, ponieważ chcę dostać się do dobrego liceum. Poza tym mam jeszcze chłopaka, przyjaciół... Dlatego ograniczam czas mojego siedzenia przy komputerze do minimum. Kręcić w simsach będę w weekendy, co prawda nie za dużo, ale zawsze. Nie zamierzam was zostawić, dlatego proszę o nie usuwanie subskrypcji ;] Reżyserka jest moją pasją której nie zostawię od tak.. A jednak Strzelę jest zakończone, ostatni part właśnie się wstawia. Co oznacza że teraz zajmę się kręceniem moich reality shows - The Amazing Race, oraz Obóz Totalnej Porażki. Jest jeszcze Tola Info, które wstawiać będę teraz niestety jeszcze rzadziej :/ I co jakiś czas ewentualnie jakiś teledysk, machinima.

Proszę, nie pytajcie kiedy co dodam. Mam nadzieję że mnie zrozumiecie i oszczędzicie mi tych pytań, bo ja sama nie będę wiedziała kiedy będę miała czas żeby coś nakręcić. Ale, jak już mówiłam, nie zostawiam was, więc proszę o nieusuwanie subskrypcji! Na blogu będę starała się pisać tak często, by informować was o moich planach. Mam nadzieję że choć parę osób będzie tu zaglądało.. Cóż, na razie to chyba na tyle. Vale.

Edit: Jejciu, jak mogłam zapomnieć! Ogromne dzięki za trzystu widzów! A przecież jeszcze nie minął rok odkąd siedzę w tym biznesie ^^ Wielkie wielkie dzięki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz