środa, 28 marca 2012

Powiew świeżości

Witam :)

Więc tak. Moja oficjalna przerwa trwa. Ale główka pracuje ^^
Mianowicie, stworzyłam simów.. Do nowego filmu, do którego scenariusz zacznę pisać po egzaminach! Oto i ooni :) Piszcie, co sądzicie.



 (prawda, że przerażająca? ^^)




Film będzie thrillerem psychologicznym, przynajmniej z założenia ;] Jak podobają się główne role? Jak myślicie, o czym dokładnie to będzie? I kim są ci simowie.. Wszystko w swoim czasie.

Oprócz tego mam pomysły na pełno machinim (geez, jak to się odmienia o.O), teledysków, jeszcze jeden film i serial, który być może jest wam znany.. A być może nie? Cóż, wszystko można nadrobić, prawda? :)

Mam nadzieję, że przez przerwę nie stracę wielu widzów, bo pojedyncze ubytki już zauważam. W międzyczasie wy, którzy mnie nie opuszczacie, trzymajcie za mnie kciuki na egzaminach ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz