czwartek, 26 lipca 2012

Plotki

Ostatnio doszły mnie kilkukrotnie słuchy, że ktoś podszywa się pode mnie w internecie. Na różnych forach, stronach, używając mojego nicku, pisze obraźliwe komentarze i tym podobne.
Otóż chciałabym was poprosić, żebyście wysyłali mi do tego linki, gdy zobaczycie coś takiego. Mogę was zapewnić, że nie mam w zwyczaju pisania obraźliwych komentarzy. Jeśli z kimś się wykłócam, to najczęściej w wiadomościach prywatnych bądź na gadu gadu, ale nie wyzywam się z nikim, bądź coś w tym stylu.

Dzisiaj wrzucam nową machinimę. Jednak proszę, nie miejcie co do niej wygórowanych oczekiwań, gdyż... A z resztą, napiszę w opisie, dlaczego ją wrzucam, i o czym ona jest :]

Ostatnia sprawa - w niedzielę wyjeżdżam.
Nie będzie mnie więc od 29.07 do 08.08.
W tym czasie będę, mam nadzieję, pisać następny scenariusz, a po powrocie zabieram się za 'Pentagram'. Mam nadzieję, że w czasie mojej nieobecności dubbingerzy dostarczą mi swoich kwestii, a osoby, które zgłosiły się do mojego MEPa, wyślą mi swoje party.

To chyba na tyle :]
Vale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz