piątek, 5 października 2012

O mnie (Praca na informatykę)

Od czego by tu zacząć..
Mam na imię Sylwia (nie, nie Ola), mam szesnaście lat. Pochodzę z małej miejscowości nieopodal Łodzi. Mam młodszą siostrę. Interesuję się literaturą, muzyką, anime, oraz filmami, ale o tym więcej można przeczytać na stronie 'Moje zainteresowania'. Czasem jestem kreatywna. Nie lubię kłamstwa, fałszu, pozerstwa. Nie trawię, gdy ktoś stara się na siłę być kimś innym. Staram się być miła dla innych i oczekuję od nich tego samego. W niedalekej przyszłości chciałabym napisać parę amatorskich piosenek w sam raz na ognisko - gitara i taki sobie śpiew. Bo śpiewam tak sobie, z grą na gitarze być może jest lepiej. Wciąż brak mi czasu, a to wszystko przez dwie szkoły - zarówno liceum, jak i szkołę muzyczną. Po miesiącu dojeżdżania do szkoły zaczynam nienawidzieć polskich kolei. Po szkole ponadgimnazjalnej zamierzam pójść na studia historyczne - dlatego też jestem w klasie o profilu społeczno - prawnym, ale o tym w następnej notce. To chyba na tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz