środa, 16 listopada 2011

MEPy tu, MEPy tam...

Nikt tego nie czyta, ale postanowiłam, że skrobnę tu sobie ^^
No więc, jak zdążyliście zauważyć, ogarnęła mnie MEPowa gorączka. Zaczęłam ubóstwiać owe przedsięwzięcia i o ile zaprzestałam na razie w listopadzie zgłaszać się do nowych (co nie oznacza że nie kręcę tego do czego już się zgłosiłam), to w grudniu zaczynam zgłaszać się od nowa. Jaram się tym co już nakręciłam xD Mało tego, mam pomysły na multum MEPów, które w przyszłości zorganizuję <3 Na razie do Welcome to St. Tropez dostałam jeden part i mam nadzieję że w weekend nadejdzie więcej, bo na razie nie mam sama czasu by cokolwiek nakręcić >olimpiady, blablabla<.
Postanowiłam zgłosić się do WeekendWarriorsFilms, chociaż wiem, że się nie dostanę, bo założyłam się o to z Weroniqą :D
Niedługo chyba zmienię avatar, kolorystykę i takie pierdoły ^^
No nic, to by było na tyle.. Vale ^^

1 komentarz: