poniedziałek, 27 lutego 2012

Wyjaśnienia

Nie pisałam dawno dość, bo nie było za bardzo o czym.
Otóż teraz coś tam się znalazło, więc ;]

Po pierwsze - TolaHarvey nie ściąga ze mnie filmików, bo to JA. Moje konto jest zagrożone przez hejterów i teraz na wszelki wypadek tam wstawiam wszystkie filmiki. Co nie znaczy że to konto opuszczam.

Po drugie - Dostaję wciąż pytania w stylu: "A kiedy OTP?", "A kiedy TAR?" otóż w tymże przypadku odpowiedź jest jedna. W większości gdy dostaję takie pytanie, nie jestem w stanie na nie odpowiedzieć, bo.. nie mam scenariusza. Dlatego proszę, kierujcie takie pytania do CherryCrazyxD, scenarzysty, ponieważ gdy dostaję już scenariusz, staram się jak najszybciej go nakręcić. Aktualnie nie mam scenariusza do niczego, więc zajmuję się trochę MEPami i teledyskami. Jak dostanę scenariusz to zacznę go kręcić. Proste ;]

Coś jeszcze? Chyba na tyle. Na inne pytania niż "kiedy cośtam", z chęcią odpowiem. Tola :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz